środa, 25 września 2013



Mogę się w końcu pochwalić zdjęciami z wesela M&S, na którym znalazło się kilka ozdób od P.K a całość dekoracji była wspólnym dziełem moim i Joasi Gołąb, zdolnej fotografki od której mam te piękne zdjęcia :)

A teraz może słów kilka o samych dekoracjach :)
Oprawę graficzną prezentowałam już w postach wcześniejszych, więc teraz możecie ją sobie zobaczyć w akcji i chyba już nie będę się tutaj o niej rozpisywać. :)
Do pozostałych dekoracji wykorzystane zostały zdjęcia, które Asia zrobiła młodej Parze podczas sesji narzeczeńskiej. Rozwieszone zostały w ogrodzie pomiędzy drzewami, ozdobiły również ramki i w formie 3 fotoobrazów zawisły za plecami młodej pary przy stole. Niestety nie dysponuję zdjęciem, jednak uwierzcie mi na słowo, że Asia się spisała bo wyglądały rewelacyjnie.
W bardzo pięknym ogrodzie stylizowanym na styl włoski porozstawiałyśmy również ozdobione koronką i płótnem słoiki, które miały zastosowanie jako lampiony. Na drzewach zawieszone zostały lampeczki choinkowe a stoły ozdobiły białe vintage'owe klatki, które ozdobiłam gipsówką i wstążką w kolorze  łososiowym oczywiście :)
Asia przygotowała ręcznie zdobione płócienne poduchy na "ławeczkę Państwa Młodych" a ja postarałam się na tyle ile mogłam ozdobić i zaaranżować stół z ciastami (sama przyjemność, palce lizać!)
Mam nadzieję, że się Wam podoba. Panna Młoda po weselu doniosła nam, że goście weselni byli pod dużym wrażeniem dbałości o szczegóły i detale, i wyszli oczarowani atmosferą, która udało nam się stworzyć.
Pozdrawiam Was i się gorąco polecamy!!! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz