niedziela, 8 września 2013

Od deski do deski



Zjazdy rodzinne potrafią być niezwykle inspirujące :) Przekonałam się o tym w miniony weekend podczas odwiedzin u rodziny mojego męża na Iłżeckich terenach. Kiedy wszyscy czekali aż kiełbaska zaskwierczy na grillu, ja rzuciłam się w odmęty staroci zgromadzonych w starej wujkowej szopie . Ile tam jest skarbów!
Głowa mała! Samochód jedynie za mały i niestety nie mogłam za dużo zabrać, ale obiecaną mam rezerwację na wszystko co mi się spodobało :) Wzbudziłam niemałe zdziwienie kiedy poprosiłam wujka o kawałek płotu, ale co tam! Ja w tym widzę potencjał :)

Tak więc zainspirowana cudnymi swojskimi klimatami przedstawiam Wam z dumą co udało mi się zmajstrować i co  pod spodem widać ;)
Słoiczki z konfiturą:
Mogą stanowić zarówno ozdobę stołu, słodkiego bufetu, być podziękowaniem dla gości, jak również elementem konstrukcyjnym dla winietki. Ustawione na talerzach, bądź obok nich będą wyglądać bardzo efektownie :) Jeśli wybraliście inną formę winietki, słoiki w drewnianych skrzyniach bądź koszach, mogą być ustawione w innym strategicznym miejscu sali, tak by każdy mógł zabrać jeden opuszczając nad ranem Wasze wesele :)
Butelki z napojami:
Jest to bardzo ciekawa alternatywa dla plastykowych, mało stylowych butli z napojami gazowanymi, które (nie wiem zupełnie czemu) są tak popularne na weselnych stołach i czasem zupełnie nie pasując do wystroju sali, psują efekt starannie dobranych dekoracji. Wystarczy fajny pomysł i Wasz stół może stać się naprawdę stylowy :) Takie buteleczki, mogą również być ozdobą słodkiego bufetu, bądź innego stołu tematycznego.
Papierowe słomki:
Zawsze i wszędzie będą wyglądać ładnie. Czy porozstawiane na stołach, czy ozdabiając słodki bufet to bardzo uroczy element dekoracyjny.
Białe ażurowe zawieszki:
Ozdoby te są ręcznie robione, mają formę kuli, która pod wpływem ruchów powietrza pięknie się obraca. Jest to idealna ozdoba do ogrodu jak i sali weselnej, dopełniająca całość dekoracji. Specjalnie ozdobiłam je dodatkowo czerwonymi koralikami i pędzelkami z rzemieni naturalnych, żeby zgrywały się z resztą dekoracji.
Zaproszenia:
Bardzo modne, folkowe klimaty ;)
Winietki: 
Różne formy i wzory. Wszystko zależy od tego czego sobie życzą państwo młodzi. Przy jabłuszkach, słoikach, stojące, do wbicia :) Słowem, do wyboru do koloru!
Zimne ognie: 
Ciepła noc i jest pięknie! :)
fot.P.K
fot.P.K
fot. P.K
fot. P.K
fot.P.K
fot. P.K
fot. P.K
fot.P.K
fot.P.K
fot.P.K
fot.P.K
fot. P.K
fot. P.K
fot.P.K
fot.P.K
fot.P.K
fot.P.K
fot.P.K
fot.P.K
fot.P.K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz