środa, 27 sierpnia 2014

Trochę z innej beczki :)



Żeby nie było, że się lenię :)  (jak na blogu cisza)
Chciałam Wam pokazać kilka tytułów do których zaprojektowałam okładki, layouty albo dorzuciłam nową typografię :)





Detektyw Pozytywka- moje dzieło to nowy layout z wykorzystaniem ilustracji, które stworzył Pan Piotr Rychel

Oprawa graficzna nowego wydania książeczek o Uczuciach Grzegorza Kasdepke to też moje dzieło. Bazowe ilustracje wyszły spod ręki Pana Marcina Piwowarskiego.

Seria z kropką z moim layoutem i ilustracjami Macieja Szymanowicza :)


Stuletnia Gospoda, 52 Tygodnie i Powrót na Staromiejską, całe moje :)

Podobnie w przypadku kryminałów Chrisa Tvedt'a jestem odpowiedzialna za całość.

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)

Jest tego w sumie jeszcze troszkę, ale przed oficjalną premierą książek nie  mogę niczego ujawnić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz