piątek, 1 maja 2015

Kocie pomruki :)






Po tak długiej nieobecności wypadało by  opatrzeć posta jakimś wyczerpującym komentarzem...mhm......;)


Kim jest nasz zacny Solenizant? Krzysio to mój stały klient  :) Moje dekoracje były z nim na pierwszych urodzinach, chrzcie świętym i nie mogło ich zabraknąć na kolejnej uroczystości (ale ten czas leeeeciiiii)
Nie muszę pewnie pisać, że bardzo cieszy mnie fakt, iż rodzice Krzysia polubili projekty P.K na tyle, by prosić mnie o pomoc przy kolejnych imprezach :)

Napiszę teraz w skrócie co znalazło się w pakiecie urodzinowym małego Solenizanta:)
 - Zaproszenia- w formie pojedynczego kwadratu
 - Zawieszki na butelki "wypij mnie"
 - piki okrągłe "smacznego" i "2 urodziny Krzysia"
 - piki "Garfirld na herbatniku ;))"
 - balony
 - pomarańczowe serwetki (niestety nie ma ich na zdjęciach)
 - słomki  - tutaj wielki ukłon dla Pani z Bake in, która tak pięknie je dobrała :) Wysłałam zaproszenie z motywem przewodnim i dostałam idealnie dobrany zestaw:)
Dziękuję ! :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz